Aku dah jawab tag oleh chamn. Aku nak tag amy, kak ina, ajmal, azrai..;)

1. Adakah anda rasa anda HOT???


Tak..sbb tak rasa panas pn skrg..


2. Upload gambar kegemaran anda.


3. Cerita pasal gambar

Ni adalah geng 4e...geng ms study kt UTEM dulu...geng kacip r ni....(kamcing molek)... gmbr ni ms g picnic kt pantai tanjung bidara, melaka...g 4 org je...best2...


4. Bila kali terakhir anda makan pizza?

Emm...tahun bile ek...lupa dh....last mkn ms kt mlka lg (utem)...awl thun lps kot...


5. Lagu terakhir anda dengar

Lagu dari kumpulan kotak - masih cinta...hehe dgr sbb fon aku melalak...ringtone tuk fon aku...


6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini

Duk wt derk smbil goyang2 kaki..


7. Selain nama sendiri anda di panggil nama apa?

De (panggilan dr ank2 buah)
Surie


8. Tag lagi 8 orang

Xnk 8...ckup tuk 4 je...

1. Amy

2. Kak Ina

3. Ajmal

4. Azrai


9. Siapakah orang no.1 kepada anda?

Dia ni bestprend aku kt kg, kt skul, kt U bukan sbb aku ngn dia x 1 U...wlupn x 1 U dia ttp bestprend aku gk...klu masing2 blk kg..kami akan date...thnks mi coz being my bestprend..syg mu...:)


10. Kata sesuatu mengenai orang no. 5

Xde org no 5...so xleh nk kate ape2..


11. No. 3 ada hubungan dengan siapa?

Dia ade hbungan ngn aku...sbg member blog...hahaha


12. Bagaimana pula dengan no. 4?

Juga member blog...suke gk msuk blog dia...Jln2 kt blog dia..


13. Pesanan kepada orang no. 6

Kena ade org no 5 dulu, baru ade no 6 then baru leh bg pesanan..


14. Kata-kata cinta untuk no. 2

I luv u syg...husband dia la yg ckp mcm tu....


15. Adakah no. 7 dan 8 punya persamaan?

Ada.. No 7 dan 8 xde dlm senarai kt atas..


16. Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda


1. chamn namanye

2. dia ni lelaki ala2 jambu sket...hehe.. (jgn mrh ek chamn)

3. knl dia ms praktikal kt Kolej Telekom. geng kacip gk r..

4. skrg tiap2 ari npk dia thru my window..(meja aku kt ofis ngadap meja dia)

5. dia ni suke merajuk...tp bile pjuk mkn gk kdg2...;)


17. Persamaan antara kambing ngan lembu?


Dua2 binatang...ade kaki 4, mata 2, lubang idong 2, mulut 1..


18. Perasaan anda buat tag ini

bleh gk isi ms ptg aku ni...skrg ni aku duk sorg2 je kt umh...org lain p merayap..


19. Adakah anda tahu si razman itu sengal?


Owh dia sengal ke? xpe2..tabahkan ati ye awk...jgn peduli ckp org..


20. GAY o LESS??


aku wanita...

5 comments:

chamn said...

kuat merajuk???? hampeh ja!!

suria_reaL said...

hehe...kdg2...klu muke catung tu tau r ngajuk r tu...tp senang di pjuk...wt lwk je....tp kdg2 takut gk...;)

chamn said...

mende gop... mne de majuk.. mmg muke saye catum.. jambu buruk la katekan~

nafizah said...

ja xkate pn gitu...sapa ati chamn.... mn gk muke chamn mmg catum...bese manis je....klu senyum npk gg lg manis...;)

Anonymous said...

Referring to Ques. 9 ... sangat ...mmm..hmmm....arghhhhhhh!!!

 
©2009 suriareaL | by TNB