Bukan Di Tag, Tp Di Gantung...huhu




Huhu...da lame rsnye xupdate blog ni...makluma la i ni kn bz, bz ke??? padahal bkn bz pn, tp xde ms nk create new post, mslhnye sbb sy bz...hahaha..pening ke? sy pn pening.... Dikala petang2 sebegini, dlm cuaca yang pns ni, menanti cuaca mendung, jom kite layan lagu ni...


Ku harus menemui cintaku
Mencari tahu hubungan kita
Apa masih atau tlah berakhir

Chorus

Kau menggantungkan hubungan ini
Kau diamkan aku tanpa sebab
Maunya apa ku harus bagaimana
Kasih......?
Sampai kapan kau gantung
Cerita cintaku memberi harapan
Hingga mungkin ku tak sanggup lagi
Dan meninggalkan dirimu

Detik-detik waktu pun terbuang
Teganya kau menggantung cintaku
Bicaralah biar semua pasti

Chorus

Tentunya hubungan cinta denganmu
Membuat ku sakit
Hingga mungkin ku tak sanggup lagi
Dan meninggalkan dirimu

Pic ni sekadar hiasan semata-mata.Xade kena mengena pon.

p/s: Ni en3 pantas, sbb tu en3 ni pendek je....^_*

5 comments:

Fathiha Zainal said...

Iye... Sy digantung~~~ ='(

suria_reaL said...

cik kuk digantung? sape yg gantungkan? :p

Sharinginfoz said...

oo digantung rupanya....

Model Ekonomi Baru

Air Batu Naik

suria_reaL said...

digantung?? hehe...yela kot...

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

 
©2009 suriareaL | by TNB